PrintDeco

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu www.printdeco.cz ČL. I ÚVODNÍ USTANOVENÍ Tyto obchodní podmínky se vztahují na kupní smlouvy uzavírané na dálku prostřednictvím internetového obchodu na internetové stránce www.printdeco.cz (dále jen „Internetový obchod“), přičemž odesláním objednávky Kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že jejich obsahu plně porozuměl. Tyto obchodní podmínky a reklamační řád tvoří nedílnou součást kupní smlouvy a jsou závazné pro obě smluvní strany. Kupní smlouvou uzavřenou na dálku se rozumí smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Kupujícím, který je spotřebitelem, výhradně prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, zejména internetu, telefonu a elektronické pošty (dále jen „Kupní smlouva“). Kupní smlouva se řídí zejména:
  • zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a těmito obchodními podmínkami, které upravují podrobnosti jejího uzavírání a plnění. Pokud Kupující nakupuje v souvislosti se svojí podnikatelskou činností (dále jen „právnická osoba“), kupní smlouva se řídí zejména zákonem č. 89/2012 Sb. a těmito obchodními podmínkami.
Prodávajícím je společnost LiveStories s. r. o., se sídlem Lipovník 153, 956 01, Slovensko, IČO: 52478777, DIČ: 2121047775, IČ DPH: SK2121047775, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem Nitra, oddíl Sro, vložka č. 48706/N (dále jen „Prodávající“), která je zároveň provozovatelem internetové stránky www.printdeco.cz i Internetového obchodu (dále jen „Stránka“). Kontaktní údaje Prodávajícího ve vztahu k Internetovému obchodu jsou: Možnosti kontaktu:
  1. a) telefonní číslo: (+421) 940 997 900 – v pracovních dnech mezi 09:00 a 18:00 b) e-mail: info@printdeco.cz c) bankovní spojení: Fio banka – CZ účty budou doplněny pro český trh
Upozornění: Při zadávání čísla účtu a dalších údajů dbejte zvýšené opatrnosti, neboť při nesprávném vyplnění nemusí být zboží doručeno. Prodávající je oprávněn prodávat zboží a služby (což zahrnuje komunikaci s Kupujícím, fakturaci, zasílání zboží/služeb apod.) prostřednictvím Internetového obchodu. Kupujícím se rozumí uživatel Stránky, resp. každá osoba, která odeslala objednávku prostřednictvím Internetového obchodu (dále jen „Kupující“). Kupující souhlasí s elektronickou komunikací s Prodávajícím, především prostřednictvím Internetového obchodu, telefonu a e-mailu. Zbožím se rozumí každý produkt uvedený v nabídce Internetového obchodu. Orgány dozoru Dohled nad dodržováním právních předpisů v oblasti ochrany spotřebitele vykonává: Slovenská obchodní inspekce (SOI) Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj Staničná 9, 950 50 Nitra 1, Slovenská republika www.soi.sk V případě prodeje zboží spotřebitelům na území České republiky může dohled vykonávat rovněž: Česká obchodní inspekce (ČOI) Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Česká republika www.coi.cz   ČL. II INFORMACE O ZBOŽÍ A CENĚ
  1. Barevné zobrazení zboží na stránce může být mírně odlišné od skutečnosti z důvodu rozdílného nastavení zobrazovacích jednotek jednotlivých zařízení.
  2. Cena zboží uvedená v katalogu Internetového obchodu je konečná, včetně DPH. Cena nezahrnuje náklady spojené s dopravou a doručením zboží ani další volitelné služby. Tyto náklady jsou uvedeny při vytváření objednávky a automaticky připočteny k celkové kupní ceně. Prodávající je plátcem DPH.
  3. Všechny akční nabídky platí do vyprodání zásob, pokud není u konkrétního produktu uvedeno jinak, nebo do uplynutí doby platnosti dané akce.
  4. U některých produktů je uvedena jednotková cena v rozsahu (od – do) v závislosti na zvoleném variantu, rozměru nebo počtu kusů. Výsledná cena za konkrétní variantu, rozměr a počet kusů je Kupujícímu vždy zobrazena na stránce produktu a také v nákupním košíku před odesláním objednávky. V případě, že Kupující po odeslání objednávky požádá o úpravu některého parametru, který ovlivňuje cenu, bude mu nová cena stanovena dle aktuálního ceníku uvedeného u daného produktu. Kupujícímu bude v takovém případě znovu zasláno potvrzení objednávky s aktualizovanými parametry a cenou.
  Čl. III OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ Kupující má v případě objednávky možnost vybrat si z galerie zveřejněné na Stránkách některý z předem připravených grafických motivů. Po výběru konkrétního grafického motivu má Kupující prostřednictvím editoru na Stránkách možnost upravit text, barvu, velikost a rozložení prvků. Takto upravený produkt si po zvolení počtu kusů(1) může Kupující vložit do košíku a pokračovat v nákupu nebo odeslat objednávku. U některých produktů nemusí být funkce editoru dostupná. V takovém případě nabízí Prodávající Kupujícímu bezplatné zhotovení grafického návrhu (není-li u daného produktu uvedeno jinak), a to zasláním potřebných údajů v posledním kroku objednávky nebo e-mailem na adresu info@printdeco.cz. Přijatou objednávku, kvalitu a vhodnost obrazových podkladů Prodávající ručně zkontroluje a v případě nevyhovujících podkladů bude Kupujícího následně informovat. Před zařazením objednávky do tisku zašle Prodávající Kupujícímu e-mailem náhled ke schválení. Výroba začíná až po potvrzení správnosti náhledu Kupujícím. Po schválení již nelze objednávku stornovat, protože se jedná o zboží vyráběné na zakázku. V případě připomínek k zaslanému náhledu budou Prodávajícím zapracovány změny a náhled znovu zaslán ke schválení. V ceně produktu je zahrnuto standardní připomínkování (obvykle dvě kola). V případě dalších připomínek si Prodávající vyhrazuje právo naúčtovat tyto dodatečné služby dle rozsahu práce, minimálně však ve výši 5,00 €. Kupující bude o této ceně předem informován a Prodávající bude pokračovat až po schválení poplatku. O dokončení a odeslání objednávky, jakož i o předpokládaném termínu doručení, bude Kupující informován e-mailem. Před odesláním závazné objednávky doporučuje Prodávající, aby si Kupující důkladně zkontroloval celou objednávku a seznámil se s těmito obchodními a reklamačními podmínkami. <sub>(1) Pozn.: U některých tištěných produktů je stanoveno minimální množství objednávky z technických důvodů (např. 5 ks). V případě zájmu o menší počet může být účtován manipulační poplatek ve výši 5 € (nebo dle dohody), vyplývající ze změny standardních výrobních postupů. Takovou objednávku je možné vytvořit pouze po předchozí domluvě (e-mailem, telefonicky) a po souhlasu Kupujícího. Prodávající nesmí tento poplatek účtovat bez předchozího oznámení a schválení Kupujícím. Čl. IV ZPŮSOB UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
  1. Kupní smlouva je uzavřena závazným přijetím návrhu na uzavření kupní smlouvy Kupujícího ze strany Prodávajícího, a to formou:
  1. a) e-mailové zprávy Kupujícího zaslané na adresu info@printdeco.cz
  2. b) vyplněním a odesláním objednávkového formuláře v internetovém obchodě Prodávajícího.
  1. Závazným přijetím objednávky se rozumí e-mailové nebo telefonické potvrzení o jejím přijetí a schválení ze strany Prodávajícího, po ověření dostupnosti zboží a termínu dodání požadovaného Kupujícím.
  2. Závazné přijetí objednávky obsahuje:
    • údaje o názvu a specifikaci zboží,
    • informace o ceně zboží a případných doplňkových službách,
    • údaje o Kupujícím a doručovací adrese,
    • způsob doručení zboží,
    • identifikační údaje Prodávajícího a případně další informace.
  3. Kupní smlouvu lze měnit, rušit nebo doplňovat pouze po vzájemné dohodě obou smluvních stran, není-li v příslušném právním předpisu stanoveno jinak.
  4. Na e-mailovou adresu Kupujícího mohou být zasílány další informace ohledně jeho objednávky (např. náhled ke schválení, informace o odeslání zboží a pod.).
Čl. V POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN Prodávající se zavazuje:
  • dodat druh a množství zboží za kupní cenu a za platebních podmínek platných v den odeslání objednávky, s výjimkou zjevných omylů, případně v případě výrazné změny ceny nebo nedostupnosti zboží,
  • dodat zboží řádně zabalené tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy,
  • dodat Kupujícímu veškeré dokumenty potřebné k převzetí a užívání zboží, a to v tištěné nebo elektronické podobě.
Prodávající nenese odpovědnost za:
  • opožděné doručení z důvodu chybně uvedené doručovací adresy,
  • nedoručení způsobené nečekanými překážkami (např. vyšší mocí),
  • gramatické a obsahové chyby ve schváleném návrhu, které Kupující neopravil,
  • vady zboží, na které byl Kupující předem upozorněn,
  • vady vzniklé nevhodným skladováním ze strany Kupujícího,
  • drobné technologické odchylky způsobené odlišným zobrazením na monitoru nebo výrobní technologií (např. rozdíly v barvách nebo mírné odchylky v rozměrech).
Kupující se zavazuje:
  • objednané zboží převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a v případě závad je neprodleně oznámit,
  • uhradit kupní cenu v plné výši v souladu s platnými platebními podmínkami platnými ke dni odeslání objednávky.
  Čl. VI ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
  1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, a to v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. V případě, že je zboží dodáno po částech, lhůta běží ode dne převzetí poslední části dodávky.
  2. V souladu s § 1837 občanského zákoníku nelze od smlouvy odstoupit, pokud je předmětem smlouvy:
    • a) zboží upravené podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
    • b) zboží podléhající rychlé zkáze,
    • c) poskytování digitálního obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči, pokud bylo plnění zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele.
  3. Kupující má ve lhůtě na odstoupení právo zboží rozbalit a vyzkoušet obdobným způsobem, jako by to bylo možné v kamenné prodejně. Pokud však bude zboží použito nad rámec běžného vyzkoušení, odpovídá Kupující za snížení jeho hodnoty. V takovém případě může být vrácení zboží odmítnuto.
Zboží musí být vráceno:
    • a) v původním stavu,
    • b) bez známek nadměrného používání,
    • c) nepoškozené,
    • d) kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.).
  1. Odstoupení od smlouvy musí Kupující oznámit Prodávajícímu písemně – poštou nebo e-mailem. Doporučujeme použít vzorový formulář dostupný na webových stránkách Prodávajícího. Lhůta pro odstoupení se považuje za dodrženou, pokud je oznámení odesláno nejpozději poslední den lhůty.
  2. Kupující je povinen zaslat zboží zpět nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Doporučujeme zasílat doporučeně a jako pojištěnou zásilku, nikoliv na dobírku. Do zásilky je nutné přiložit doklad o koupi (fakturu) a veškeré příslušenství.
  3. Náklady na vrácení zboží nese Kupující. Odhadované náklady se mohou pohybovat od 100 Kč dle zvoleného dopravce a povahy zboží.
  4. Prodávající je povinen vrátit Kupujícímu zaplacenou částku do 14 dní od odstoupení od smlouvy, a to včetně nákladů na dopravu ve výši nejlevnější nabízené varianty. Vrácení peněz může být pozdrženo do chvíle, než Kupující zboží vrátí nebo prokáže jeho odeslání.
  5. Nepřevzetí zásilky bez předchozího oznámení nebo bez řádného odstoupení od smlouvy není považováno za odstoupení od smlouvy, ale za její porušení. V případě zboží vyráběného na zakázku má Prodávající nárok na náhradu nákladů vzniklých jeho výrobou a zasláním. Prodávající je oprávněn účtovat skladné 50 Kč / týden za uskladněné nevyzvednuté zboží. Neuhradení nákladů může být řešeno právní cestou.
  6. Právo na odstoupení od smlouvy se vztahuje na celou smlouvu, nikoliv na její část. Pokud Prodávající přijme vrácení jen části zboží, je to možné pouze na základě nové vzájemné dohody.
Čl. VII STORNO OBJEDNÁVKY
  1. Kupující může stornovat objednávku, která dosud nebyla vyřízena, a to nejpozději do schválení finálního náhledu objednávky. Storno lze provést zasláním žádosti na e-mailovou adresu info@printdeco.cz nebo telefonicky.
  2. Za storno objednávky podle bodu 1 si Prodávající neúčtuje žádné poplatky.
  3. V případě, že Kupující již uhradil kupní cenu, zavazuje se Prodávající vrátit zaplacenou částku do 14 dnů bezhotovostním převodem na účet, ze kterého byla úhrada provedena.
  4. Prodávající má právo stornovat objednávku v těchto případech:
    • z důvodu vyprodání zboží,
    • z důvodu zjevné chyby v ceně zboží,
    • z důvodu nedostupnosti zboží.
  5. O stornování objednávky bude Kupující neprodleně informován telefonicky nebo e-mailem. Pokud Kupující již uhradil kupní cenu nebo její část, bude mu tato částka vrácena do 15 dnů bezhotovostním převodem na účet, ze kterého byla úhrada provedena.
Čl. VIII PLATEBNÍ PODMÍNKY
  1. Internetový obchod nabízí následující možnosti platby:
  1. a) Dobírka – nejběžnější způsob platby, kdy Kupující hradí objednávku kurýrovi při převzetí zboží, v hotovosti nebo platební kartou. Ve výjimečných případech si Prodávající vyhrazuje právo požadovat zálohovou platbu nebo úhradu celé částky předem dle dohody (např. při hodnotě objednávky nad 150 €, při podezření na falešnou objednávku nebo opakovaných problémech s doručením konkrétnímu zákazníkovi / na konkrétní adresu v minulosti).
  2. b) Bankovní převod / vklad na účet – platba převodem nebo vkladem na bankovní účet Prodávajícího, jako variabilní symbol slouží číslo objednávky.
  1. Cena za dodání zboží objednaného v rámci jedné objednávky je nezávislá na počtu objednaných kusů.
  2. Kupní cenu není možné uhradit žádnými poukázkami nebo šeky vydanými jakýmkoliv právním subjektem.
  3. Daňový doklad (faktura) bude zaslán na e-mailovou adresu Kupujícího, případně přiložen k zásilce. Zasílané elektronické faktury jsou ve formátu PDF, zabezpečené proti úpravám a splňují všechny náležitosti daňového dokladu podle platné legislativy.
  4. Zboží zůstává až do úplného zaplacení a převzetí majetkem Prodávajícího. Nebezpečí škody na věci však přechází převzetím zboží Kupujícím.
  5. Nepřevzetí (odmítnutí) zásilky bez předchozího oznámení Prodávajícímu nebo bez řádného odstoupení od smlouvy není považováno za odstoupení od smlouvy, ale za její porušení ze strany Kupujícího – viz čl. V – Povinnosti smluvních stran.
  6. V případě produktů vyráběných na míru má Prodávající v případě takto nepřevzaté zásilky právo požadovat náhradu všech nákladů, které mu vznikly v souvislosti s výrobou a odesláním objednávky po jejím závazném schválení Kupujícím.
V případě výrobků na míru a platby na dobírku může být Kupujícímu účtována bezhotovostní úhradou škoda, která Prodávajícímu vznikla. Po jejím zaplacení může být objednávka znovu odeslána dle původní smlouvy. V případě neuhrazení nepřevzaté zásilky ve lhůtě splatnosti uvedené na faktuře si Prodávající vyhrazuje právo účtovat skladné ve výši 50 kč/týden / uskladněná zásilka od dne následujícího po splatnosti. Neuhrazení závazků Kupujícím může být řešeno právní cestou v souladu s právními předpisy platnými na území České republiky.
  1. V případě ostatních (skladových) produktů má Prodávající v případě nepřevzaté zásilky právo požadovat náhradu nákladů na dopravu. Tato náhrada se řídí § 2913 a násl. občanského zákoníku a vztahuje se výhradně na skutečně vzniklé náklady.
    Čl. IX DODACÍ PODMÍNKY
  1. Dodací lhůta začíná běžet dnem přijetí objednávky v případě platby na dobírku, nebo dnem připsání platby na účet Prodávajícího v případě platby převodem.
  2. Prodávající negarantuje okamžitou dostupnost veškerého zboží uvedeného v nabídce Internetového obchodu.
  3. Pokud není dohodnuto jinak, Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu zboží nejpozději do 30 pracovních dnů od přijetí objednávky, není-li u konkrétního zboží uvedena delší dodací lhůta. Expedice zboží probíhá v co nejkratším možném čase. Doručení zajišťují smluvní dopravci v pracovní dny zpravidla mezi 08:00–18:00.
  4. Dodací lhůta se může prodloužit v případě nepředvídatelných okolností nezaviněných Prodávajícím (např. vyšší moc, stávky, výpadek zařízení, technické problémy apod.).
  5. V případě, že objednávka obsahuje více produktů a část z nich není k dispozici, Prodávající bude Kupujícího informovat a nabídne mu řešení – např. dílčí dodávku.
  6. Kupující je povinen po převzetí zásilky zboží bezodkladně rozbalit a zkontrolovat, zda nedošlo k mechanickému poškození nebo nekompletnosti. V případě závady je nutné neprodleně kontaktovat Prodávajícího e-mailem nebo telefonicky a sepsat s dopravcem škodní protokol.
  7. Kupující je povinen poskytnout veškerou potřebnou součinnost pro úspěšné doručení zboží. V případě, že si zásilku nepřevezme a bude vrácena Prodávajícímu z důvodu opakovaného nezastižení Kupujícího, má Prodávající nárok na náhradu vzniklé škody ve výši skutečných nákladů na neúspěšný pokus o doručení.
  8. Kupující je povinen převzít zboží na adrese a v čase, který byl dohodnut prostřednictvím Internetového obchodu, nebo jiným způsobem oznámen dopravcem.
  9. Cena za dopravu a balné se stanovuje následovně:
    • Doprava přepravní společností GLS: Základní cena přepravy – 3,96 € / objednávka Poplatek za dobírku – 1,20 € / objednávka Celkem s dobírkou: 5,16 €
    • Doprava zdarma0,00 € / objednávka (při nákupu nad 100 €)
Čl. X REKLAMAČNÍ ŘÁD
  1. Kupující uplatňuje reklamaci písemně poštou na adrese Prodávajícího nebo elektronicky na e-mailové adrese info@printdeco.cz ve lhůtě dle zákona, která činí 24 měsíců, pokud právní předpisy nestanoví jinou záruční dobu nebo pokud nebyla dohodnuta jiná lhůta. Lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím. Kupující je povinen současně vyplnit reklamační formulář.
  2. Při uplatnění reklamace je Kupující povinen zaslat spolu s reklamovaným zbožím i originál daňového dokladu (fakturu). Prodávající nepřebírá reklamace zaslané na dobírku. Zboží je třeba vhodně zabalit, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Doporučujeme zaslat doporučeně a jako pojištěnou zásilku.
  3. Kupující je povinen při uplatnění reklamace uvést pravdivě a přesně druh a rozsah vady, vady doložit fotografiemi a zaslat je elektronicky spolu s popisem na výše uvedenou e-mailovou adresu.
  4. Prodávající odpovídá za vady zjištěné při převzetí zboží Kupujícím a také za vady, které se vyskytnou během záruční doby.
  5. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé:
    • mechanickým poškozením,
    • živelnou událostí nebo nesprávným používáním,
    • neodborným zásahem,
    • používáním v nevhodných podmínkách,
    • nedostatečnou péčí či údržbou,
    • přetěžováním,
    • nedodržením návodu nebo obecně závazných norem,
    • chybami, které byly součástí návrhu schváleného Kupujícím,
    • nízkou kvalitou dodaných podkladů (např. fotografií),
    • drobnými rozměrovými či barevnými odchylkami v mezích výrobní tolerance.
  6. Prodávající určí způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitějších případech nejpozději do 3 pracovních dnů, a v odůvodněných případech (vyžadujících technické posouzení) do 30 dnů od uplatnění reklamace. Vyřízení bude oznámeno Kupujícímu telefonicky, písemně nebo e-mailem.
  7. V případě reklamace uplatněné do 12 měsíců od převzetí, lze ji zamítnout pouze na základě odborného posudku. Po uplynutí 12 měsíců je Kupující informován, na koho se obrátit s požadavkem o odborné posouzení vady. Náklady odborného posudku i s tím spojené náklady hradí Prodávající bez ohledu na výsledek.
  8. Pokud jde o vadu odstranitelnou, má Kupující právo na:
    • opravu vady (např. výměna kusu, dodání chybějícího množství),
    • vrácení části kupní ceny,
    • jiné zákonné řešení.
  9. Pokud se jedná o vadu neodstranitelnou, která brání běžnému užívání zboží, má Kupující právo na:
    • výměnu zboží,
    • odstoupení od smlouvy,
    • vrácení kupní ceny nebo její části.
Práva platí i v případě opakovaného výskytu stejné vady nebo většího počtu různých vad (alespoň 3), které znemožňují běžné užívání zboží.
  1. Kupující si může místo opravy zvolit výměnu zboží nebo jeho části, pokud tím Prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady. V případě neodstranitelné vady, která nebrání užívání, má Kupující nárok na přiměřenou slevu.
  2. Jakmile si Kupující zvolí jeden z nároků (např. výměnu nebo odstoupení od smlouvy), nemůže jej jednostranně měnit.
  3. Prodávající ukončí reklamační řízení jedním z následujících způsobů:
  • předáním opraveného zboží,
  • výměnou zboží,
  • vrácením kupní ceny,
  • vyplacením slevy,
  • výzvou k převzetí určeného plnění,
  • odůvodněným zamítnutím reklamace.
Čl. XI OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  1. Prodávající jako správce osobních údajů tímto prohlašuje, že veškeré osobní údaje Kupujícího zpracovává v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
  2. Kupující bere na vědomí, že poskytnuté osobní údaje jsou zpracovávány za účelem:
    • vyřízení objednávky a plnění smlouvy,
    • účetních a daňových povinností,
    • komunikace se zákazníkem,
    • zasílání obchodních sdělení (pouze v případě udělení souhlasu nebo oprávněného zájmu).
  3. Osobní údaje, které mohou být zpracovávány: jméno a příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo, IČO/DIČ (u podnikatelů), platební údaje, historie objednávek, IP adresa.
  4. Prodávající se zavazuje, že:
    • osobní údaje neposkytne žádné třetí straně s výjimkou subjektů podílejících se na doručení zboží (např. dopravní společnosti) nebo účetních/IT služeb, které jsou vázány smlouvou o zpracování osobních údajů,
    • osobní údaje nebudou předávány do třetích zemí mimo EU,
    • údaje budou uchovávány po dobu nutnou k naplnění účelu zpracování (např. účetní doklady po dobu 10 let, ostatní údaje nejvýše po dobu 3 let od posledního kontaktu).
  5. Kupující má jako subjekt údajů následující práva:
    • právo na přístup ke svým údajům,
    • právo na opravu nepřesných údajů,
    • právo na výmaz („právo být zapomenut“) za podmínek stanovených zákonem,
    • právo na omezení zpracování,
    • právo vznést námitku proti zpracování,
    • právo na přenositelnost údajů,
    • právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
  6. V případě dotazů týkajících se zpracování osobních údajů může Kupující kontaktovat správce na e-mailové adrese: info@printdeco.cz.
  7. Provozovatel internetového obchodu se zavazuje k maximální možné míře ochrany osobních údajů a využívá k tomu přiměřené technické a organizační zabezpečení (např. šifrování, přístupová oprávnění, zabezpečený hosting).
Čl. XII ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
  1. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne jejich zveřejnění na internetové stránce www.printdeco.cz.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoli jednostranně měnit či doplňovat. Změny nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na stránkách internetového obchodu a nevztahují se na smlouvy uzavřené před tímto datem.
  3. Právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami, a pokud není výslovně stanoveno jinak, příslušnými právními předpisy České republiky, zejména:
    • zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
    • zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  4. Pokud některé ustanovení těchto obchodních podmínek je nebo se stane neplatným či neúčinným, nebude tím dotčena platnost ostatních ustanovení. Namísto neplatného ustanovení se uplatní příslušná právní úprava, která se co nejvíce blíží účelu původního ustanovení.
  5. Kupující a Prodávající se zavazují řešit veškeré spory vzniklé z těchto obchodních podmínek a souvisejících smluv přednostně smírnou cestou. V případě, že nebude možné spor vyřešit smírně, je k rozhodování příslušný věcně a místně příslušný soud podle sídla Prodávajícího.
  6. Spotřebitel má právo se v případě sporu obrátit také na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je např.:
    • Česká obchodní inspekce (ČOI), www.coi.cz, nebo
    • Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) – pokud je spotřebitel ze Slovenska.